You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak z powodzeniem rozpocząć swoją przygodę ze Steem i Steemit

in #dsound7 years ago

Ja mam takie pytanie - tylko proszę nie uznaj tego za czepianie się, po prostu chcę zrozumieć i upewnić się czy to moja wiedza jest nieaktualna/niewłaściwa.

Zauważyłem u Ciebie i u paru innych osób na steemie, że Ty zacząłeś tak mówić a inne osoby zaczęły tak pisać.
Skąd się wzięła ta wymowa/pisownia fallow i fallowersi dla angielskich słow follow i followers? Według googla powinno się wymawiać follow (ja wiem, że syntezator to nie najlepsza referencja, ale tutaj akurat od zawsze pamiętam, że tak mnie uczyli to słowo wymawiać).

A może to jakaś gra słowem, skojarzenie, sklejenie (z fall), slang? :-) Skąd to się wzięło??

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63117.29
ETH 2601.03
USDT 1.00
SBD 2.76