Lish - Am Înţeles ( exclusiv pentru steemit )

in #dsound6 years ago (edited)



Piesa asta nu a fost lansata nicaieri in alta parte, facem exclusivitate pentru comunitatea de romani de pe steemit :)

Cu ocazia asta folosesc si platforma @dsound

Pace, Lish

Foto credit: Marc-Olivier Jodoin



► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Excelente versurile, am rezonat cu multe dintre ele :)

Ma bucur sa aud asta.
Sa rezonam cat mai multi intru pace si iubire :)

Doar pace și iubire frumos mesaj

Multumesc, incerc si eu sa cant despre ce consider a fi lucruri cu adevarat importante :)

Pace si iubire... Ce bogați suntem cand le avem si ce săraci suntem fără ele...
Ai creat ceva frumos prin aceasta piesa :)

Multumesc frumos, incerc si eu sa cant despre ce conteaza :)

Daca vrei uită te la ultima mea postare e un video amuzant

foarte bine, sa fie pace

La toata lumea, frate!

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Salut,

Interesanta piesa. Multumesc de follow si ne mai vedem / auzim pe aici :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66274.97
ETH 3175.04
USDT 1.00
SBD 4.06