Kamyk - Nie obchodzi mnie (IDFC cover, Polish version)

in #dsound6 years ago (edited)


Hey! Here's my Polish cover of IDFC by Blackbear. Hope you'll enjoy it. Have a good day! :)

Hej! Zapraszam do przesłuchania coveru piosenki IDFC - BlackBear. Starałem się przetłumaczyć tekst, żeby brzmiało to w miarę sensownie. Myślę, że wyszło nie najgorzej. Miłego dnia! :)

Lyrics
Mówisz piękne kłamstwa
Spójrz mi w końcu w twarz
Powiedz, że mnie kochasz
Nawet jeśli nie
To nie obchodzi mnie

Gdzie byłaś tej nocy
Ciągle męczy mnie
Zmieniasz wszystkie słowa
Gdzie podział się sens
To nie obchodzi mnie

Nie potrafię bez Ciebie żyć
Nic nie obchodzi mnie
Inne nie kręca mnie
Nie potrafię bez Ciebie żyć
Nic nie obchodzi mnie
Choć ciągle boję się

Nie opuszczę Cię, o nie
I może jesteś zbyt dobra
Nie opuszczę Cię, o nie
To nie obchodzi mnie


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

Such beautiful voice <3

Thank you! :)

Thank you, my friend!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63878.47
ETH 2625.83
USDT 1.00
SBD 2.79