You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak z powodzeniem rozpocząć swoją przygodę ze Steem i Steemit

in #dsound6 years ago

Hah, mógłbyś regularnie wypuszczać podcasty tak jak Aniserowicz czy Szafrański, bo naprawdę dobrze się tego słucha :)

Sort:  

Ja jestem za... z niecierpliwoscia czekam na jakies zaawansowane informacje o steem w formie dzwiekowej... duzo szybciej mozna przyswoic megatony wiedzy...

Myślę o tym intensywnie od 2 dni :) Mi ta forma odpowiada. Jeżeli ludziom będzie się to podobało i jeżeli będą tematy... to kto wie co z tego wyjdzie :)

Bardzo chętnie słuchałbym twoich podcastów - swoją drogą, jest jakiś powód dla których nie wrzucasz ich na DTube?

bardzo mnie boli to, że filmów z DTube sam Steemit jeszcze nie wstawia, tak by można było oglądać je z interfejsu Steemit. Ostatnio z tym gdzieś jednak eksperymentowałem i robiłem tak, że najpierw wrzucałem z DTube, a potem na Steemit edytowałem i doklejałem film na YouTube (tak samo teraz zrobiłem z DSound)

Rozumiem, faktycznie jest to bardzo oczywisty powód, żeby korzystać z mainstreamowych serwisów. Czy wiadomo coś o planach w celu zaimplementowania DSound i DTube na steemit?

A ja tam wolę czytać. Pomijam dużo filmów na steemit :/

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97