Afili Yalnızlık (Cover)

in #dsound7 years ago (edited)



This is cover in my cover series. I play classic guitar. Original song's name is Emre Aydın- Afili Yalnızlık. I make cover songs what I like it. this is sometimes adds soul to the song. I love it that soul. I hope you like as well. So, thank you for listening. Best regards...

Afili Yalnızlık şarkısını söyledim arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Klasik gitar çalıyorum ben bir kaç senedir. Buna benzer coverlar yapıyorum, hepsini ekleyeceğim buraya çalıp söyledikçe. İstek parçanız olursa da yazabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler dinlediğiniz için.. Saygılarımla, hknyasar



► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Gayet başarılı bir performans devamını bekleriz

eyvallah azizim sevindim beğendiğinize :) o zaman devam edeyim cover serisine

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62948.49
ETH 2583.15
USDT 1.00
SBD 2.74