You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendi Kutsal Kitabını Bile Okumayan Adamdan FAQ Okumasını Beklemek

in #dsound6 years ago

Dostum ses tonunda sinirden çok sitem hakimdi bana göre. Yani endişelenecek bir durum yok. Senin iyi bir gözlemci olduğunu düşünüyorum. Yaptıkların da zaten bu gözlemleri neticesinde bir çözüm üretmeye yönelik paylaşımlar. Neyi niçin meden yapmalı sorularını daima önemserim ve bir işin felsefesini belşrlediğini düşünürüm. Kutsal kitabı okumama eleştirine de sonuna kadar katılıyorum. Kitap da Steemit de günlük hayatta yaptığımız işler de esasen ciddiyete dayanıyor bence. Ciddiye alınan şeyde özen ve kalite de beraberindedir. Burada gerçekten kazanan insanlar gerçekten emek veriyor mesai harcıyorlar. Ancak bazen etiketleri dolaşırken senin çokça eleştirdiğiin tarzda postlar a denk geliyorum. Bilgi içermeyen, bir resim ve iki satırdan işaret paylaşımlar... Ancak yüksek getirileri var. Etkileşim başarının en önemli etkeni bu platformda. Yorum yapmak, benim için kendimi ifade etmenin post yazmaya göre daha etkili bir yolu. Post ile belirli bir çerçevede kalabilirken yorumda serbest olabiliyoruz. Yazılar ışıklı panolar gibi ancak yaptığımız yorumlar esasında tanıtıyor bizleri. O nedenle kaliteli potların altında birçok yorum da bulunuyor. Belki de bizler de üzerinde konuşmaya değer şeyler üretmeliyiz. Böylelikle yerli yabancı birçok insan katkıda bulunmak eleştirmek isteyecektir. Ciddiyet uyandırmayan bir paylaşım için kimse yorum yapmak için zaman harcamaz. Hele hele VP sini hiç harcamaz. Bunu unutmayalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23