Kondominium (Gasper Nali remix)

in #dsound6 years ago (edited)



O jak dobrze żyje się w kondominium polsko-litewskim pod kurlandzkim zarządem powierniczym...

Ten post miał być nieudanym testem #dsound. Nieudanym, bo już wcześniej próbowałem coś wrzucić i pojawiał się błąd. Zatem bez wiary w powodzenie postanowiłem spróbować jeszcze raz. Wybrałem randomowy kawałek. Kliknąłem UPLOAD. No i - ku memu zdziwieniu - wgrało się.

Jest to remiks piosenki Gaspera Naliego "Abale Ndikum Gem". Enjoy!


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

amazing post steem frined.
very nice music.

Twoja Robota ?

Tak. Mój remiks z 2015 roku. Choć zdecydowanie lepiej brzmi z napisami ;)

Cool !

Pamiętam jak adminowałem pewną braunową stronkę z memami na fejsie i ktoś nam to nadesłał xD śmiechłem wtedy.

Super remiks! Często do niego wracam, tekst jak i beat 10 na 10, polecam serdecznie! :D For-the-Love-of-Bass-Gasper-Nali-opening.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63607.06
ETH 3476.25
USDT 1.00
SBD 2.51