You are viewing a single comment's thread from:

RE: Profil İncelemesi | 01 @arafs

in #dsound6 years ago (edited)

Sorduğun soruyu kendi adıma cevaplayayım; takip ettiğim, yazılarını kaliteli bulduğum kişilerin günde bir paylaşım veya daha fazlasını yapmasını isterdim fakat kaliteli içerik üretmek zor. Topluluktaki çoğu kişi blog haricinde kendi işleri veya eğitimleri ile de uğraşıyorlar. Paylaşımlarda da genellikle emek verilmiş, uzun yazıları seviyorum. Yani bazen bir yorum yazıyorum 150 kelimeyi bile geçiyor en azından bir paylaşımın da 300+ olmasını umuyorum. (Blog ise) Markdown ve resim çeşitliliğinin yazının okunmasında aşırı rahatlık ve akıcılık sağladı düşüncesindeyim.

@arafs'ı da "İzlediklerim" serisi ile tanıma fırsatı bulabildim. Genellikle bir yazarın yazısını beğendiysem bütün profilini incelerim. (Bunu yapan bir tek ben olamam...) Kendisinin yazılarında topluluğun hatalarını vurguladığı yerlerde hep okuyup, öz eleştiri yapmıştım. Bana katkısı baya olmuştu açıkçası...

Yorumlar konusu için de açıkçası ben çoğu kaliteli yazarı bana gelen yorumlar ve takip ettiğim kişilerin yazılarındaki yorumlar sayesinde tanıdım. Takipçi kasmak gibi bir olayı "takip edeni takip ederim" tarzında değil de cidden yazılarımı kaliteli bulan kişilerin beni takip etmesini isterim, kişisel düşüncem bu.

Logo çok güzel olmuş bu arada. Ellerine sağlık @ruen

Yazıda dakikayı söylediğinizde 10 dakika geçtiğini fark ettim. Podcastleri gayet kaliteli ve akıcı buluyorum. Devamının gelmesi dileğiyle...

Sort:  

Podcastler öyle bir etki veriyor gerçekten, çoğu podcast serisini dinlemeye çalışırım. Kaptan'ın Mavi Yelken serisini youtube üzerinden dinleyebilirsin, vakit geçirmek için mükemmel kaynaklar :)

Benim de yorumlarım çoğu zaman 100 kelimenin üzerinde bazen 500 kelimelik yorum yaptığımı biliyorum, acaba diyorum bunu oraya yazmasam da içerik mi üretsem bu yazdığımla :)

Ben de aynı şekilde birçok profil için yapıyorum onu ;) Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72