Sort:  

Hi e-babil, you're not yet following @ftlob and therefore not eligible to receive upvotes. Check our Let's Reward Creativity Together post and see what you can do to receive upvotes and help other Steemians as well :-) Cheers

Banner round.png

Okay, i'll check. Thanks 😊✌️

Bu kadar olur.. "Feelings" diye görsel arayınca, senin kullandığın görsel de çıkmıştı ve onu kullanarak bi kapak hazırlamıştım ;)
//belki de buradan bilinç altımda kaldığı için onu seçtim bilemiyorum.

Sonra bir de pixabay'da ink-water diye aratayım dedim ve farklı bir görsele
geçtim.. direkten dönmüşüm :)

Abi sen bunu kullanacaksan ben kullanmayayım canın sağolsun 😀

Yoo rica ederim.. Bunu görmeden ink-water olayına değiştirmiştim zaten..
Burada görünce şaşırdım sadece, o kadar ;)

Pekala 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66272.75
ETH 3183.00
USDT 1.00
SBD 4.09