Kar Askeri

in #dsound6 years ago (edited)


Bu benim attığım 27. ses olmuş Dsound'a hayırlısı :)

Katkı yapan arkadaşlar: @e-babil, @lightshield,@sahinadm, @doctorbishop, @cashthekush. Hepinize çok teşekkür ediyorum :)

Bir sonraki hikaye gönderisine katılmayı unutmayın. İyi dinlemeler dilerim.


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

Ben bu işi sevdim ya :)

Çok güzel olmuş, keyifle dinledim. Bu kez arkaplan müziği daha iyi oturmuş hikayeye, her şey on numara 😀

Emeği geçen herkesin eline sağlık arkadaşlar güzel olmuş. Bir sonraki hikayeyi sabırsızlıkla bekliyorum. :)

Yine muhteşem bir hikaye olmuş. Katılan herkese çok teşekkür ederim.

Bundan sonra @sahinadm olarak değil @edebiyat olarak katılım sağlayacağım.

Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64507.66
ETH 3080.07
USDT 1.00
SBD 3.85