Durduk Yere Neden Steem Geldi? [Ep12]

in #dsound6 years ago


Aşağıdaki DSound linkinden dinleyebilirsiniz.

Ödül olarak neden Steem geldi? Artık steem ile mi ödeme yapılacak? Ne kadar sürecek? Yüzde kaç Steem verilecek?
Bize SBD yerine Steem gelmesinin nedenini 2 sene önce açıklamış olan steemitblog 'dan anladığım kadarıyla sizlere anlatmaya çalıştığım cevap sizlerle. İngilizcesi iyi olmayan arkadaşların dinlemesini tavsiye ederim.


This podcasts' knowledge source is (based upon) : steemit.com/steem/@steemitblog/announcing-steem-0-14-0-release-candidate



► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Bu sistem sadece sbd için mi değiştirildi yeni SMT için değil mi

Gayet güzel bir anlatım olmuş. Belki bu şekilde steemin de devreye girmesi daha iyi olacak. Adam "ben gidiyorum hacı" diyene kadar buradayız 😂

Tamam pazar dengesi vs yapıyor anladımda böyle yaparsa steem sayısı gittikçe artmaya devam edicek şuan bile dehşet üretim var zaten böyle yüzde 2 yüzde 3 falan verirse küçük rakamlar gibi görülüyor ama değil herkese az çok gidiyor sonuçta ve piyasada steem sayısı çok yüksek rakamlara ulaşıcak değeri düşecek sbd altı üstü token onu dengeliyim derken steemi batıracaklar bu seferde.

Üye olduğum zamanlarda FAQ kurcalamıştım ve İyi de nereden geliyor bu değirmenin suyu? tarzı sorulara;

Bitcoin'de olduğu gibi Coin üretimi, yeni block ile olur. Ama Steem'de üretilen coin madencilere değil, yazarlara/beğenenlere/witnesslara/SP bulunduranlara dağıtılır..

şeklinde yanıtlar okumuştum.

Dolayısıyla, borçlanma olayından itibaren anlayamadım.

Sitem Etme, Steem It!

Çok faydalı bir podcast olmuş

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67776.21
ETH 3737.77
USDT 1.00
SBD 3.72