Spam, Abuse ve Plagiarism Nedir?

in #dsound6 years ago


Here I explain what is Spam, what considered as abuse and what is plagiarism to my Turkish followers.

Spam ve Abuse nedir? Neler plagiarism olarak sayılır?
Bunları yapmamak için nelere dikkat etmeniz lazım?
Nasıl yorumlar yapmanız lazım?
Yorum yaparken, post paylaşırken nerele dikkat etmeniz lazım?
DSOUND yazan yeri tıklayak dinleyebilirsiniz.


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

Güzel bir çalışma olmuş çok yararlı bilgiler vermişsiniz

Teşekkür ederim @openmusic beğenmenize sevindim :)

Merhaba, gercekten faydali bir paylasim olmuş. tabii spam icerik ureten ve yorum yapan kisilerin 'asil' amaci para kazanmak oldugu icin belki de bu kaydi dinlemeden yine spam yorumlarda bulunacaklardir. Steemit platformunu gercekten bir sosyal medya , bilgi ve sanat alisveris platformu olarak gormeye basladigimizda belki oylesine yapilan yorumlar ve kopyala yapistir içerikler azalacaktir.

Merhabalar, değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Bu arada profilinizi çok beğendim tebrik ederim.

Steemitin yalnızca ''para para para'' değil de evet, dediğiniz gibi sosyal medya yönünün ve insanların gerçekten çevre, iyilik ve yardımlaşmanın yanında kendi yeteneklerini paylaştığı ve bundan keyif aldığını görmesi gerekiyor.
Yakın zamanda bunun olması en büyük dileğimiz :)

Wow just fabulous man...

lan ne anladın da wow just fabulous man yazıyorsun

Ahahahaha güldüm ya :D

Okul çıkışında görürsün sen 😂😃 böyleleri varmı burda gerçekten? cok fena :) dinosor gibi ses cikarabiliyorsun ya "Ahhh flag wars yaparim senle" koptum :)

sey sorcaktim acaba hic flaglendimmi diye bi yerden öğrenebilirmiyim ? steemdb baktim orda yazmiyor sanirim..

Flag atanları, oy atanları, hatta sizin attığnız oyları bile herkes bu siteden görebilir evet :)

ah iyimis :) bu sayfayi bookmarkladim :=) sagol.. ama sadece 1 ay öncesi görünülüyor :S hic yoktan iyidir )

Spamın tam olarak ne olduğunu postunuz sayesinde tam olarak anladım. Bizleri bu konuda aydınlatmanız çok iyi olmuş, çünkü farkında olmadan spam mesajlar paylaşılabiliyor. Emeğinize sağlık.

Yorum için teşekkür ederim, farkında olmadan genelde benzer şeyler yazılabiliyor ama paylaşılan şeye özgü bir yorum yapmak her zaman daha garanti, aynı yorumu veya paylaşımı 10 kere yaptığı zaman, kopyala yapıştır yaptığı belli oluyor ve @steemcleaners kapıda beliriyor :)

Yok kopyala yapıştır yorumum hiç olmadı genelde uzun yorumlar yapmaya çalışıyorum. Emeğinize sağlık ☺️

yok yok yanlış anlaşılma olmasın sizin için söylemedim genel olarak söyledim :D bazı arkadaşlarımız sadece 2 tane emoji ile yorum yapıyor falan çok gülüyorum onlara. :D

Biliyorum ki benim için söylemediğinizi 😊 yalnız emeğinize sağlık kelimesini her yorum sonunda kullanıyorum 😊

Kaptan diyebilir miyiz nihayet gerçeğe daha yakın bir sosyal medya çıkarabilmişler diye? Fazla spam kuralı koymuşlar ama uzun vadede faydasını göreceğiz gibi duruyor. Ayrıca merak ediyorum, milleti aşırı flaglamak da spama girer mi(sorma amacım buna karşı bir onlem alınmıs mı)?

bizler gibi yeni başlayanlar için çok iyi bir bilgilendirme çabası herkesin dinlemesi gerek

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61917.78
ETH 3393.54
USDT 1.00
SBD 2.51