[TACH Challenge] - Nükleer Savaş Sonrası Bir Radyocu | Sesli Hikaye

in #dsound6 years ago (edited)


Bir Nükleer Savaş Çıksaydı Ne Olurdu? | Sesli Hikaye


Ön not: yaratılığımızı konuşturmamızı isteyen harika bir yarışma olduğu için teşekkür ediyorum. Ben de yeteneklerimi ve yaratıcılığımı konuşturarak bir katkıda bulunmak ve yarışmaya katılmak istedim, umarım beğenirsiniz


Sizlere, bundan bir kaç sene önce savaş çıksaydı, günümüze kadar yaşayan bir radyocu nasıl bir kafa yapısında olurdu ve bu kafa yapısında canlı bir yayın yapsaydı neler söylerdi... diye düşünerek bir kayıt yaptım.

Gönül isterdi ki kayıtta söylediğim tüm kelimeleri buraya yazabileyim. Ama ne yazık ki bir yerden okumadım, yani tamamını yazmadım. Notlarımın üzerinden ilerledim dolayısıyla bunu yapamayacağım, ama sizlerle çalışma prensibimi paylaşabilirim.


Radyocunun Ruh Hali
-Yalnız
-Üzgün
-Özlemiş
-Yaratıcı ama İmkanı Olmayan
-Duygusal ve Ürkek

Giriş: Tüm dünyada savaş çıkmıştır. İstanbula bir atom bombası düşmüştür. Buna nazaran radyocunun görüşleri ve korkusu, hikayenin başlangıcında belli olmuştur. Ayrıca sesinden ve söylediklerinden yalnız olduğunu görmekteyiz.

Gelişme: Radyocumuz hayatta kalan bir kaç kişinin olmasını ister, Rusya'nın yaptığı şeylerden bahseder, zombileşme ve benzeri deneyler hakkında söylenilen şeyleri dinleyen Türklere anlatır. Diğer radyoları dinlemektedir. Bu ilk yayınıdır. Bunun için heyacanlıdır ve yayın yapması veya yapmaması gerektiği konusunda emin değildir. Kötü niyetli birisi dinliyor olabilir.

Sonuç: Çaresizliğinden dolayı hayatta olan kişileri bulmak ve tanışmak ister. Veya istemez. Umutları vardır. Veya yoktur... Bunu dinleyerek göreceksiniz.

Hikayenin Olay Örgüsü
-1950 Asıl Savaş
-Rusların Deneyleri
-Avrupadaki Yaşam
-Türkiyedeki Yaşam
-Diğer Radyolardan Dinlenilen Şeyler
-Radyocunun Kendi Geçmiş Hikayesi
-Askeri Radyolar
-Dünyanın Yeni Hali
-Ulaşım, Birbirini Bulmak Ya Da Bulmamak


Aşağıdaki DSound linkinden dinleyebilirsiniz


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66266.06
ETH 3031.03
USDT 1.00
SBD 3.67