You are viewing a single comment's thread from:

RE: Profil İncelemesi | 04 @kagantrky

in #dsound6 years ago

Podcasti görür görmez açtım yine, ellerine sağlık yine güzel bir profil seçmişsin.

Eski podcastlere yazılan yorumları, sorduğun sorulara verilen cevapları okumayacak mıydın?

Nasıl gidiyor mesela filmleri izlemeye başladın mı?

Kağan sağolsun bana çok yardımı dokunan bir arkadaş, profilinde pek gezinme şansım olmadı, hep oyun linkleri görüyordum çünkü bugüne kadar, bugün bakayım dedim senin de bahsettiğin içerikleri gördüm.

Ben pek oyun sevmem o yüzden dlive yayınlarına bakmıyorum neredeyse hiç. Okumayı veya izlemeyi daha çok seviyorum.

Trliste konusunda çok emeği var kendisinin gerçekten. Teşekkür ederiz emekleri için.

Trliste çok önemli bir noktaya gelecek ama arkadaşların içerik üretenlerin daha fazla #trliste etiketiyle içerik üretmesi lazım. Daha fazla destek olması lazım.

Curation Trail ilk sayfaya çıkmamıza az kaldı, en azından bunu yapabiliriz diye düşünüyorum.

Sort:  

Cok teşekkür ederim abi, bizim de senden öğreneceğimiz cok sey var :) oyun yayınlarının fazlalığını bugün yazdığım paylaşımda açıkladım aslinda :)

Gördüm gördüm, sınav dönemi diye 😇

Haftada 1 uzun bölüm yapacağım. Tüm bölümlerdeki yorumları okuyacağım, sormana sevindim 😇

Dlive yayınlarını yalan yok ben de 15 dakika falan izliyorum. Dolayısıyla 1-2 yorum bırakıp like bırakıp kaçıyorum 😋

Trail işi olacak, az kaldı 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54