DSM - Zwiastun

in #dsm6 years ago


Jak powiedziałem, tak zrobiłem.
Jestem zwolennikiem decentralizacji mediów, każdy ma prawo głosu, wypowiedzi, a ludzie są od oceniania - nie system, czy algorytm.

Widzę, że wielu z moich znajomych już promuje swoje posty "gotówkowo", Zuckerberg powiedział to wprost - biznes będzie mieć ograniczony zasięg, głównymi informacjami ma być rodzina i znajomi.

Niezbyt mam ochotę oglądać kolejnego bobasa, chociaż powiem szczerze, że np. Marcin Pulik czy Adam Rębiś mają urocze maluchy, to kiedy widzę małe dziecko, przeważnie wygląda ono... brzydko.
BRZYDKO - za to słowo, za równo 15 dni - dostanę BANA.

Tak właśnie wygląda polityka protekcyjna social mediów. Ktoś powie o kimś "grubas" - ban, "obrzydzas mnie" - ban, etc. etc.

Dlatego zdecydowałem zabezpieczyć DSM przenosząc filmy na d.tube, centralizacja mediów już mnie pokarała kasują film o selektywnym modulatorze receptora androgenowego - RAD140. Gdzie już na starcie filmu powiedziałem - nie jest bezpieczny, nie jest zbadany, bierzesz to na własne ryzyko.

  • ban anyways.

Z resztą i tak, nikt z nas, youtuberów, którzy robią filmy z tą specyficzną tematyką - nie zarabia na reklamach. Nissan doesn't give a latający fuck o Twoich receptorach insulinowych, czy grelinie ;D

WITAJ W PRZYSZŁOŚCI.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62070.52
ETH 2422.73
USDT 1.00
SBD 2.64