You are viewing a single comment's thread from:

RE: Check my latest fight ! ratelmiodozer vs bigpanda

Szczerze mówiąc sam nie bardzo mogę na to patrzeć. Niestety z moimi tekstami na rozbudowanie tutaj konta nie mam co liczyć zwłaszcza teraz kiedy mam mało czasu na pisanie a MK cofa "dotacje" Moje zarobki z wymęczonego posta były i są dwa razy mniejsze niż zarobek za kilka sekund klikania w drugwars.

Nie zdziwię się jak przestaniesz mnie śledzić, sam bym tak postąpił :) Jednak na razie z braku czasu w ten sposób bedę wzmacniał konto. Jak wrócę do mojego pisania i oleję drugwars to się przypomnę :)

Dzięki za komentarz, nie spodziewałem się że komuś może się podobać to co wymyślam. To był najmilszy komentarz jaki do tej pory otrzymalem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63239.86
ETH 2621.03
USDT 1.00
SBD 2.77