Sort:  

Sen çizdiysen oldukça yeteneklisin..., beni steemitchatte bulur musun? Sana Steemit için işine yarıyacak birşey söyliycem. https://steem.chat/channel/general nickim berrakt

Evet bana ait tesekkur ederim. Steem chat a giriş yapamadım daha çok yeniyim kullanıcı adım ve şifremi kabul etmiyor çözemedim farklı bı üyelik mi gerekiyor

steem.chat.png

Bu ekranda register a new accountu seçiyorsun

steem.chat 2.png

Burada isim, email, şifre ve tekrar aynı şifreyi yazıp, register a new account'u tekrar seçiyorsun.

Sağ üstte yeşil yazıyla emailine onay maili gönderdikleri yazıyor. Emailine girip, onaylayıp, seçeceğin kullanıcı adıyla steem.chat'e login yapıyorsun ve berrakt olarak beni buluyorsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11