You are viewing a single comment's thread from:
RE: We draw the letter F
Hi Leon ... I hope you manage to participate ..... in 2-3 hours I close the contest .... I wait for your design;)
Hi Leon ... I hope you manage to participate ..... in 2-3 hours I close the contest .... I wait for your design;)
ya envié mi diseño, aunque no sé si alcanzé llegar a tiempo 😓
lo lograste y es hermoso
Posted using Partiko iOS