Horse

in #drawing7 years ago (edited)

EN

Hi steemit. I am drawing as an amateur. This is my first drawing for steemit. I would like to describe the drawing in stages, but I am for the amateur I did not predict the end :) I hope you like it and i will draw again for you :)

TR

Merhaba steemit. Ben amatör olarak çizim yapıyorum. Bu steemit için ilk çizimim. İsterdim ki çizimi aşama aşama anlatayım ama amatör olduğumdan sonunu kestiremedim :) Umarım beğenirsiniz ve umarım ben yine çizim yapacağım sizin için :)

cizim 1.jpg

Sort:  

harika bir çalışma olmuş devamını bekliyorum

Hocam amatör çalışıyorum. Umarım geliştireceğim :) Teşekkür ederim beğeniniz için.

GÜZEL ÇALIŞMA KARDEŞİM. COK BEĞENDİM. BENDE KARAKALEM ÇALIŞMALARI YAPIYORUM. AMA MAALESEF BURDA PEK BEĞENİ GÖRMÜYOR SANIRIM. BENİM PAYLAŞIMLARIMA DA BAKABİLİRSİN. TEŞEKKÜR EDERİM

Hocam sizin çalışmalarınız da gerçekten çok güzel. Amaç küçük de olsa bir kitleye hitap etmek. Sizi takip edeceğim. Teşekkür ederim.

Rembrant ın binlerce at eskizi olduğunu okumuştum, umarım çalışmalarınızın devamı gelir:)

Umarım ileriye dönük daha güzel çalışmalarım olur. Teşekkürler ilginiz için :)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @karakalem to be original material and upvoted(2%) it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Çizebilmeyi isterdim, tebrikler.

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67808.66
ETH 3248.00
USDT 1.00
SBD 2.67