THE WARRIOR / IL GUERRIERO
THE WARRIOR
This is my warrior, and it's one of my favorite drawings.
It is drawed with sanguine on velvet paper.
What I like is that I managed to represent just what I wanted as I wanted:
A young rebellious man with fire burning in his eyes by anger. The anger of having been cheated, and of not being able to easily change the things.
Technically I am satisfied because I drawed my subject with a few lines but placed in the right place. I also wanted to keep it at 100 % classic, and I can say that I'm happy with it: -)
And finally, I often like to have a kind of dialogue with my personage in my works, a more direct contact!
That's why he looks at us, or rather fixes us! So a reciprocal thing is born: -)
I hope you like it and thank you for follow me: -)
IL GUERRIERO
Questo è il mio guerriero, ed è uno dei miei disegni che preferisco.
È disegnato con la sanguigna su carta vellutata.
Quelche mi piace è che sono riuscita a rappresentare esattamene ciò che volevo come lo volevo :
Un giovane ribelle con il fuoco che arde nei suoi occhi dalla rabbia. La rabbia di esser stato imbrogliato, e di non poter cambiare facilmente le cose.
Per quelche riguarda la tecnica sono soddisfatta perchè ho disegnato il mio soggetto con poche linee ma piazzate al punto giusto. Ci tenevo anche a tenerlo al 100 % classico, e posso dire di esserne contenta :-)
E per finire, spesso nelle mie opere mi piace avere una specie di dialogo con i miei personaggi, un contatto più diretto!
Ecco perchè il personaggio ci guarda, anzi ci fissa! Cosí nasce una cosa reciproca :-)
Spero vi piaccia e grazie per seguirmi :-)
Richtig gut!! Tolle Zeichnung!
Danke vielmals:-))) Freu mich!
Beautiful! The fire we could all relate to.. Having to sit and do nothing about something you're sick and tired of seeing, simple because you really can't do much.
Keep it up dear, soon you'll be really rewarded for consistence and good posts...
In the spirit of hug an artist challenge week, here's a warm hug from all of us at the #Air-Clinic server on discord.
Would be great to have you on board, here's the link to join if you will:
https://discord.gg/rqded5m
Thank you so much for your nice post:-)))!!!!
Very nice i like your lines ,
Thank you sooo much:-)))
Great drawing ! 😃👍🎨
Thank you so much :-))))
Beautiful line work capturing the passion of the warrior!
Thank's a lot:-)) I had the right day:-)
Nice art :)
Thank you very much:-))))