Steem fiyatı düşerken ne yapıyorsunuz?

in #dpoll6 years ago (edited)

Steem fiyatı düşerken ne yapıyorsunuz?


  • Oturup ağlıyorum.

  • Steemlerimi satıp piyasadan çekiliyorum.

  • Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum.

  • Steem yatırımı yapıyorum.

  • Alternatif arayışlarına çıkıyorum.

  • Diğer (Lütfen belirtiniz)

Answer the question at dpoll.xyz.

Sort:  

Oturup ağlıyorum🤣

Voted for Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum..

yapacak başka bir şey yok, buralardayız.

Voted for Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum..

Coinlerde iniş çıkışlar normal diyip çok sallamıyorum.

Şimdilik

Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum

Voted for Steem yatırımı yapıyorum..

Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum.

Voted for Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum..

oturup ağlamak da gelir içimden, amma elden obadab ayıptır))

Thanks for contributing to the dPoll content.

You have been upvoted from our community curation account (@dpoll.curation) in courtesy of This Guy... @bluerobo.


If you want to support dPoll curation, you can also delegate some steem power. Quick steem connect links to delegate:
50SP | 100SP | 250SP | 500SP

Voted for Oturup ağlıyorum..

Voted for Hiç bozuntuya vermeden devam ediyorum..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62589.43
ETH 2437.01
USDT 1.00
SBD 2.65