Kako sem skočil v jezero Barcis (Lago di Barcis) / Dolomiti / 17 stopinj

in #dolomiti6 years ago


V Furlaniji - Julijski krajini se nahaja cel kup idiličnih krajev, ki jih je potrebno videti in obiskati. Sam sem se na poti proti Dolomitom in Cortini D' Ampezzo večkrat ustavil ob prizorih, ki so mi vzeli dih. Tudi jezero Barcis (Lago di Barcis), ki je nedaleč od Pordenona, je eden izmed njih.

Dež sicer ni najbolj prijetna družba, ko se odločiš, da boš šel v Dolomite in okoliške gore. Je pa prijeten, ker zniža temperaturo iz 33 stopinj v parih minutah na prijetnih 23 stopinj, kar se mi je zgodilo pri jezero Barcis. Zaradi dežja ni bilo nobenih turistov, prav tako pa ni ni bilo nikogar, ki bi se kopal v jezeru.

Ko sem skočil, kot je v navadi, nisem preveril temperature vode, vendar sem bil presenečen, saj je bila voda precej topla. Seveda je to relativen pojem, ki je odvisen od tega, česa si navajen. No, v tem primeru sem se ravno prav ohladil, po vožnji in priznam, da je bilo prav prijetno biti sam v jezeru.

Jezero Barcis leži na višini 400 metrov nadmorske višine in je od Trsta oddaljeno okoli 120 kilometrov. Če se ne želite gužvati na obali in v morju, potem je tole odlična alternativa. In v okolici je kup zanimivosti, tudi če niste ljubitelj pohodov v gore.



Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/08/10/kako-sem-skocil-v-jezero-barcis-lago-di-barcis-dolomiti-17-stopinj/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62255.52
ETH 2449.42
USDT 1.00
SBD 2.63