Doga ve kitap tutkusu ( cointurk 14. Projesi)

in #doga7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar

Doga benim en büyük tutkum. Doga henüz bizim bilmediğimiz bir dille içinde yaşayan tüm canlıların sevinçlerini, hüzünlerini, acılarını, yalnızlıklarını, sırlarını paylaşır. Huzur bulursunuz doğada sizi içine çeker keşfedersiniz. Yaşamın anları içinde gizli hazlardir bunlar. Dogayla iç içe olmayı seviyorum kendimi dinliyorum. Doga yürüyüşü zihnimi açıyor mis gibi oksijen ruhuma ve bedenime nefes aldiriyor☺ image

image

Doğanın bir parçası olan hayvanları seviyorum.
Onlar çok masum siz zarar vermedikçe doğaya, hayvanlara onlar da size zarar vermiyor bütün nimetlerinden yararlanabiliyorsunuz.
Bu benin tatlı kuzum 🤗
image

Diğer bir tutkum ise kitap okumak ve araştırma yapmak. Kitaplar bir çok konuda bize bilgi veriyor. Ufkumuz genişliyor ve başka hayatlarda kendimizi bulmamızı sağlıyor. Çoğu zaman yol gösterici olmakla birlikte kendimizi geliştirmemizi sağlıyor.
Kitap okumak bir ilaçtır hayati sevdirir.Toplumlarda kişiler, okuyarak geçirebilecekleri zamanları çoğunlukla yararsız uğraşılarla geçirmektedirler. Oysa okuma alışkanlığı öncelikle kişilerin kendisi için edinilmesi mutlaka gereken bir alışkanlıktır.Kitap okumaya vakit ayırmanızı tavsiye ederim.📚✌
image

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

Doğayı bu kadar çok seviyorsan mutlaka kamp yapmanı öneririm :)

Kamp biraz korkutucu geliyor bana cesaret edemem :)

Doğru zamanda başlaman lazım o zaman yaz gelsin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62755.94
ETH 2446.28
USDT 1.00
SBD 2.66