You are viewing a single comment's thread from:

RE: Halime Kaptan - [1. Bölümün Başı] - Kitap Seslendirme

in #dngo-io6 years ago

Sesli kitap projesine katkılarından dolayı tebrik ederim.Böylece sesini duymuş olduk.Okuduğumuz kitapları insanların dinleyecek olmaları okurken mutlaka heyecan yaratıyordur.En azından ben öyle hissederdim.Sesine hiç yansıtmamışsın.Okudukça daha da iyi olacağını düşünüyorum.ben beğendim.devamını bekliyorum.sesine sağlık.:)

Sort:  

Aslında çok fazla sesli kitap okurum. Kendime, aileme ve arkadaşlarıma şiir seslendirmesi yapmayı çok severim ama hiç böyle resmi bir şekilde, toplulukla paylaşmamıştım. Bu heyecanlı halim ve ilk deneyimim. Öyle gözükmemesine sevindim.

Geri dönüşlere göre devamı gelecek. Zaten Steemit dışından güzel geri dönüşler almaya başladım bile. Teşekkürler güzel yorumunuz ve düşünceniz için.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66521.28
ETH 3454.20
USDT 1.00
SBD 2.67