You are viewing a single comment's thread from:

RE: Halime Kaptan - [1. Bölümün Başı] - Kitap Seslendirme

in #dngo-io6 years ago

Ses tonu ve diksiyon konusuna ikinci paylaşımda daha çok dikkat ettim ve belirli iyileşmelere yöneldim. Zamanın olursa onu da inceleyebilirsin. Katkın ve yorumun için çok teşekkürler.

DSound paylaşımların hakkında da belirtmek isterim; yaklaşık 5 gün önce paylaştığın "Görmez misin" ve sonrasındaki paylaşımında kaydı hiç bir türlü açamamıştım. Şu an büyük ihtimalle düzelmiştir fakat nedeninin anlayamamıştım. Benden mi kaynaklı oldu bu?

Sort:  

Müsait bir zamanda ikinci paylaşımını da dinleyeceğim o halde, rica ederim. Dsound sıkıntısız açılıyor bende ve kimseden bu yönde bir sorun duymadım. Belki farklı bir tarayıcı ile deneyebilirsin. 😊✌️

Şu an sorunsuz çalışıyor. Teşekkürler. 😊✌️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65969.85
ETH 3429.28
USDT 1.00
SBD 2.68