You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dngo & Dngo Books Proje Tanıtımı

in #dngo-io6 years ago

Yaklaşık 3 gün önce kişisel Instagram hesabımdan sesli kitap konusu hakkında birkaç süreli paylaşım yapmıştım. Böyle projelerin desteklenmesi konusunda. Şimdi bunu görmem çok iyi oldu. Öncelikle harika bir proje. Kitaplarla fazlasıyla alakalı ve ilgili biri olarak ben heyecanlandım. Çok detaylı ve sağlam bir şekilde girmek istediğiniz de açık.

İçerik paylaşmayı ve katkı sağlamayı istiyorum fakat biraz daha beklemeyi düşünüyorum bu konuda açıkçası. @dngo-io hesabından da paylaşımlarınızı takip ediyor olacağım.

Seslendirme konusunda aklıma gelen ilk isim @captainsailor'un da bu proje hakkında yorumlarını ve fikirlerini görmek isterim bu paylaşım altında. Kolay gelsin, başarılar şimdiden.

Sort:  

@eyupyusuf Güzel ve zamanlı bir rastlantı olmuş :) Yüreklendirici ve hoş sözleriniz için çok teşekkürler. Değerli katkılarınızı bekliyor olacağız. Daha fazla bilgi almak isterseniz discord kanalımıza da gelebilirsiniz. https://discord.gg/Hvb8vpq

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57668.08
ETH 2381.55
USDT 1.00
SBD 2.42