You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dngo & Dngo Books Proje Tanıtımı

in #dngo-io6 years ago

ya bi kere dngo'nun açılımı bile yeter. az önce "o parayı" kimin dağıtacağını tartışmaktan bıkıp goygoy yapmaya koal'in goygoy kanalına girdim, arkanızdan konuşuluyordu. çok sevindim sonunda blok zincirini anlamış insanlar görünce. delegasyon alana kadarki süreçte projenin işleyeceğini gösterebilmek adına yapabileceğimiz ne varsa yapmaya çalışırız. "birlik, beraberlik" için değil, yapılan şeyi doğru buluyorum diye destekliyorum ✊

Sort:  

Merhaba @Biriki3,
Bahsettiginiz platformdaki sosyal etkimizi takip edebilmek bizim acimizdan mümkün olmadi su ana kadar. Ne var ki insanlarin daha simdiden bu projeden bahsediyor olmasi cok guzel bir gelisme.
Ismimiz her ne kadar Dngo olsa da siz de biliyorsunuz ki su anda tümüyle decentralized oldugumuzu iddia etmemiz yersiz olur. En basitinden delegasyon hesabini bizim kontrol edecek olmamiz bile basli basina bir merkezilik yaratiyor. Bu konuda uzun vadede -tabi ki ilk hedef delegasyon almayi basarmak- Steemit'den coklu hesap yonetimi modeli talep edecegiz. Bu sayede, komunite kendi icinden secim yoluyla delegasyon hesabinin kontrolunden sorumlu kisileri sececek ve hesap uzerinde bir islem ancak bu secilmislerin hepsinin confirmation'u ile gerceklesebilecek. Eger bu bize saglanabilirse biz uzun vadede sistemi calisir hale getirip sürecin yonetimini komuniteye birakmak hedefindeyiz. Fakat takdir edersiniz ki cok uzun vadeli ve cok fazla parametreyi icinde barindiran sürecler bunlar.
Kapali beta sürecinde sizlerden gelecek en büyük yardim sistemi kullanmanizdir. Bu sayede sistemin aksadigi noktalari hep birlikte gormus oluruz. Ote yandan, sistemin isledigini gosterebilmek delegasyon gorusmelerinde isimizi kolaylastiracaktir.
Desteginiz icin cok tesekkürler :)

Sistemin yazılımcılar ve balinslsr tarafından kurulmasına başından beri gıcık oluyordum. Topluluk için yapılan bir şeyin bir (veya bir grup) sosyolog tarafından kurulması en doğrusu, en sevimlisi. Bu bölümden hiç mezun olamayacağımı biliyorum ama böyle şerefsizim benim aklıma gelmişti dedireten şeyler gördükçe mezun olmuş kadar oluyorum. Merkezsiz kılamasanız bile merkezini kötülerin eline bırakmayın yeter.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42