You are viewing a single comment's thread from:

RE: Halime Kaptan - [1. Bölümün Başı] - Kitap Seslendirme

in #dngo-io6 years ago

Harika bir performans ağzına sağlık ☺️ .
Profesyonel bir kayıt ve okuma tarzı, ilk okumanıza rağmen. Bu kitabı sonuna kadar okumalısınız. Herkesin keyifle dinleyeceğine eminim. Böyle faydalı bir projenin içinde bulunmak bile çok güzel değil mi?
Sayenizde @captainsailor ın seskaydı ile ilgili tanıtım postunu gördüm hazine bulmuş kadar sevindim. Artık profesyonel ses kaydı kaynağım da var daha iyi olacak benim için

Sort:  

Başarılarının devamını dilerim 😊

@captainsailor sanırım serinin devamını çekecek. Pek bir bilgim yok. Eğer seriye devam ederse oradan yararlanmaya devam edeceğim.

Dngo-io gelişmekte olan bir proje. En azından beta sürecinde katkıda bulunmak adına elimden geleni yaptım. İleriki süreç neyi gösterir bilinmez fakat eğer bir seriye başlıyorsam geri dönüşlere bağlı olarak devam ederim. Şu ana kadar güzel geri dönüşler geldi. Devamı büyük ihtimalle gelecek yani.

İlginiz ve yorumunuz için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66521.28
ETH 3454.20
USDT 1.00
SBD 2.67