Sort:  

başlık ingilizce içerik türkçe olunca dahamı etkili oluyor ?

ortaya karışık kafama göre takılıyorum.etki metki alamadım hiç bi türlü yani bence 1 konuda takılıp temiz düzgün iş yapılmalı.araştırılmalı emek verilmeli vb vb fakat hiç o mod da değilim.gümrükten mal kaçırırmışcasına davranımlar sonucunda bi dur ne yapıyorsun diye kendine soruyorsun.ben yaptığım işi beğenmiyorsam kimse beğenmez.demek ki ciddiye almıyoruz başka açıklaması yok.burayı zannettik facebook.uzun cvp verdim çoğunu kendime yazdım =D

şu konuya bakıyorum bu wc hangi kafayla yapılmış?tmm aklı eksik başlamış bu projeye ,1 kişi de dememiş ki abi sen ne yapıyorsun?

Hahah aslında banada tek bişey yönelip onları atmak çok sarmadı çünkü bu spor yemek geziye yönelik tek bi alan değilki sen bende tek alana takılalım. dikkat ettim çok kaliteli iiçerikleri olmayanlar iyi beğenilere ulaşmış çünkü adam kalabalık bi arkadaş grubuyla başlamış buraya be iyi yayılmış:) bu konuyaa çok ayrı sanatçı eseri yaparken ne düşünmüş bilemeyiz belkide 100 sene sonra anlyacağız değerini :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31