You are viewing a single comment's thread from:

RE: I can not get a vote :)

in #dmania7 years ago

yuh yani ... steem dünyasının suyunu çıkarmıssınız tebrik ederim.. nedir bu bu para hırsı yav.. Bir de mendil açsaydın .. Allah rızası için bu fakire bir sadaka yada ne bileyim bir vakıf falan kursaydın adına bağış kabul edilir kurban derileriniz kabul edilir diye... AYIP be....

Sort:  

Siz kimsiniz ? Hayırdır bu terbiyesiz konuşmalar da ne oluyor ? Haddinizi bilin lütfen. İnsan kendisinin istediği şeyleri dile getirirmiş. Demek ki para hırsınız var ve dilenmeyi seviyorsunuz. İsterseniz yardım edelim arkadaşlar ile :) discord dan yazın lütfen böyle hadsizce buralardan yazmayın. Edebinizi, seviyenizi bu kadar belli etmeyin :)

Tebrik ederim.. Benim postun altındaki konuşmalarınızdan sonra çok merak ettim sizin postu upvoteledi mi diye :) upvotelemiş gerçekten tebrik ediyorum sizi :)))

Ahahahha teşekkür ederim ☺️

Özür dilerim.. umarım bir gün dediğimi anlarısınız. Discord değiniz yeri bilmem üzgününüm. bir gün umarım yardımıma ihtiyacınız olmaz. bunları hatırlarlarım... O zaman da Haddimi bilmem gerektiğini bilirim..... Sağlıcakla kalın......

edepsiz seviyesiz ve hadsiz biri demeliydim sonun da pardon :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60883.28
ETH 2401.75
USDT 1.00
SBD 2.63