Sort:  

To be fair, you have to have a very high IQ to understand SteemIt and cryptocurrency.

0001.jpg

Abi dmania kafasına göre mi upvote veriyor yoksa özel olarak bir şey yapmamıza gerek var mı :)

kafasına göre veriyor

Not yet, Soon..

dMania Bot likes your post and gave it a 60% upvote worth $62.18

merhaba irfan bey size bir sorum olacak dmania da nasıl upvote alıyorsunuz bakıyorum hep size upvote veriyor nasıl yapıldığını söyler misiniz

Bir paket yaptırdım. Afyon sucuğu, kaymağı, lokumu vs vs hepsinden koydurdum. Sonra bunu Dmania'nın kurucusuna gönderdim. Lokum Teksas'a gidene kadar bozulmuş olabilir. Ama sanırım sucuk sayesinde bunu başardığıma inanıyorum. :)

hehehehehehe

hahahahaha... Awesome... Facebook is not the same...
I am following you and i vote, can you and some others, do the same?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59226.71
ETH 2653.91
USDT 1.00
SBD 2.50