You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bulls Love Red | Boğalar Kırmızı Sever

in #dmania6 years ago

Borsa ve kripto para hakkında pek bilgim ve ilgim yok fakat bu paylaşım tarzınızı çok beğeniyorum. Söylemek istedim. Belki TR'de ki diğer Dmania paylaşımcıları da bu tarz paylaşımlara dönerek en azından Dmania üzerindeki ön yargıyı kırarlar.

Paylaşma tarzınız bu şekilde olduğu sürece ilgim olmayan bir konuda bile etkileşim yapmaya çalışacağım sevgili @murattatar. Kolay gelsin.

Sort:  

Teşekkür ederim ;)

Yalnız ne yazık ki dMania maceram çok kısa sürdü.
Yazmak istediğim bir konu olduğu için, Gif de hazırlamıştım. Ama arada dMania'nın oy dağılım sistemini anlamaya çalışırken 1,2 ... daha 3 demeden blackliste girdik :) Bunu da o kadar uğraştım elimde kalmasın diyerek girdim..

Blacklist? Dmania'nın blacklist'i mi? Pek bir bilgi sahibi değilim maalesef.

@zombee'nin keyfe keder listesi de denilebilir.

Neden, kaliteli yayın istemiyorlar mıymış?

:)
Uzun bir cevap olacak post olarak yazayım en iyisi ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62809.89
ETH 2684.34
USDT 1.00
SBD 2.56