Sort:  

dMania Bot likes your post and gave it a 40% upvote worth $62.30

How to get an upvote from the bot? Read the dMania FAQ.

Thank you 👀

the landing looked a little rough...

The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart.

Winner of life )))))))))

Pilot galiba 😊

Nice gif too :)

güzel çete kurmuşsunuz

kazananları inceliyorum bir süredir de sağlam ekip kurmuşssunuz onu söylemek istedim :D cansubaya alınmış ama en azından sen neden diye sordun ..

Dmania son güncellemesinde delege eden kişilerin beğenilerine göre değerlendiriyor burada çok fazla sp delege eden insanlar var ve genelde birbirlerine oy veriyorlar ve genelde her gün alıyorlar benim ki biraz Rastlantısal oldu çok fazla bir delege yapmadım kendi gücüm gibi delege yapan insanlara da destek oluyorum beğenerek onlarda bana oluyorlar sağolsunlar sizler de paylaşırsanız desteklerim

onun farkındayım bir grup sürekli birbirinize atınca güzel çete dedim ( güzel grup) manasında. biz çocuklara böyle takılıyoruz genel olarak. Ama cansu alındı baya yapacak bi şey yok. Ki kötü bi şey desem upvote atmazdım ona. BU kadar insan varken dmaniada türklerin kazanması tabii ki daha güzel :D ben paylaşıyorum ama sp bağısında bulunadım malum gücüm yok :D

Hahaaa cooll 😂

good training.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57328.77
ETH 3111.24
USDT 1.00
SBD 2.42