You are viewing a single comment's thread from:

RE: lie / kłamstwo

in #dmania6 years ago

Witaj z tego co wiem mieszkasz w Stanach. Miałem kiedyś monety na giełdzie Cryptsy dowiedziałem się że można składać wnioski o odzyskanie monet, tylko ja się spóźniłem i odpisali mi że już za późno, ja nie znam Angielskiego, pisałem przez tłumacza google, Ty będąc na miejscu może byś się mógł zorientować jak to wygląda, dzielimy się 50/50. Pamiętam że miałem około 1 mln Doge, Reple jakieś chyba 5000 szt. około 10 Dasz i jeszcze jakieś nie pamiętam, Może to nie majątek ale jakby była jakaś szansa, próbuję wszystkimi sposobami odzyskać monety

Sort:  

Wejdz na czat. Tam jest wiele osób które mają wiedzę na ten temat i pewnie chętnie ci pomogą

Wstawiałem tu już na ten temat kiedyś post, i niby nic już nie da rady zrobić, spóźniłem się niby. Przecież to czy się spóźniłem raczej nie ma znaczenia, nie wiem jak działają sądy w Stanach, ale kradzież to kradzież, jeśli nie masz czasu rozumiem, tak jak pisałem próbuję wszędzie.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42