DLive Kampanyası!

in #dlivegaming6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Sizlere @dlive'ın 4 gün önce oyun severlere özel başlattığı bir kampanya'dan bahsetmek istiyorum.

Kapmpanyaya katılmak için yapmanız gereken steemit'te DLiveGaming etiketini (tag) kullanarak bir gönderide bulunmanız.
Gönderinizin içinde açmış olduğunuz yayının (stream) ekran görüntüsünü (screen shot) ekleyip bir de @dlive'tan bahsetmeniz (mention) gerekli.
Yayın'ın en az 20 dakika olmasına özen gösterin.
Tüm bunları yaptıktan sonra DLive Discord sunucusundaki ''gaming'' kanalında gönderinizi paylaşmanız kampanyaya başarılı bir şekilde katılmanızı sağlayacaktır.

Ödül: 15% upvote.

Daha fazla bilgiye https://steemit.com/dlive/@dlive/new-campaign bağlantısından ulaşabilirsiniz.

DLive Discord: https://discord.gg/WS3qeX

a1.JPG

Sort:  

Tesrkkurler dlive nin boyle bir kampanyasi oldugunu bilmiyorduk

Here is my stream @dlive.

Dostum hiç haber vermiyon bu aralar :((

Oyun oynamayı çok özledim, utopian yüzünden hiçbirşeyle ilgilenemiyordum. Hazır kampanya varken :)

Evet utopian yaşam biçimimizi değiştirdi. Bilgilerimin değer bulması güzel birşey hepimiz için...

Teşekkürler ben de ayrıntılı bir bilgi arıyordum peki oy oranı yayın kalitesine göre artıyor mu?

Bu bir kampanya olduğu için oy oranı sabit, 15%.

Sağolasın. Güzel kampanyaymış.

deneyipte becerememiştim yeniden deneyim iyi kampanya

Wooooow that's great thanks to share this information with u s Good luck.

Hocam çok güzel bir katkı sağlamışsınız. Yarın hazırlamayı düşünüyorum. Çok teşekkürler

Hocam kamera ile mi yayın yapmak lazım yoksa sadece ekranımızın canlı yayını ile sesimizle yapılan bi sistem yeterli mi.

Kamera şart değil.

@redjepi yayının ing olması mı lazım.

Hayır, Türkçe de olur.

Teşekkürler deneyeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32