[TR/EN] LOL EUW 30'a Kasıyoruz.

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Arkadaşlar merhaba. Ben Ömer. 28 Yaşındayım. Kayseriliyim. Twitch üzerindeki yayınlarda kitleye ulaşmaya zorlandığım için dlive başladım. Ayrıca mining işleri ile uğraşıyorum. Takip ettiğiniz ve upladığınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

İş yerinden yayın yapıyorum. Laptop ile biraz takılmalar olabilir arkadaşlar. Oyun bilgisayarımı iş yerine taşımayı düşünüyorum ancak şuan için sadece düşünce :).

Saygılarımla.
Xinhad

Hello friends. I am Omer. I am 28 years old. I was born in Kayseri in Turkey. I ended up broadcasting through Twitch, and I came here. Thank you for following and upvoting.

I can now broadcast on low. When I go to the desktop computer soon, our publications will be better quality.

Best regards.
Xinhad

My live stream is at DLive

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70118.22
ETH 3546.28
USDT 1.00
SBD 4.89