JAK VESACZI MNIE ZABIŁ

in #dlive6 years ago

Thumbnail

No ja żyję jednak. Nie wiem co to było, ale chyba to przez filmy Vesacziego :/ Do teraz boli mnie głowa po tej dawce głupoty.
Ale nie zmienię tytułu, bo lepiej się wbija w algorytm. Aaa... i pamiętajcie, że jeśli ktoś was bije w domu to po prostu zaciśnijcie zęby i unikajcie tej osoby. Nie dzwońcie na policje, bo po co. (OCZYWIŚCIE NIE BIERZCIE TEGO NA POWAŻNIE, BO TEŻ SIĘ TAKIE OSOBY ZNAJDĄ)

[Dzięki za obejrzenie odcinka mordo!]

źródła i linki:
VESACZI WYZYWA SWOJĄ MAMĘ! ODWALA MU OD SUBÓW!


Vesaczi Disuje 10 latka na omegle

JAK MOJA SĄSIADKA ZABIŁA MĘŻA

JAK MÓJ KOLEGA ZABIŁ SWOJEGO TATE

Kanał Vesacziego: https://www.youtube.com/channel/UCdqJrGKCGs-veQFbGnxM2JQ

VESACZI, WOGLAN I WOOKASH 1:


VESACZ, WOGLAN I WOOKASH 2:

My video is at DLive

Sort:  

Za napisanie zabił też coś dostane ? 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55157.38
ETH 2317.75
USDT 1.00
SBD 2.33