You are viewing a single comment's thread from:

RE: RE: Lepiej być LESBIJKĄ | It's better to be a LESBIAN

in #dlive6 years ago

Na serio nie wiem czemu wrzuciła ten film. Szkoda mi jej, bo jej filmy często były bardzo pouczające, ba nawet nastąpiła u mnie zmiana w pewnym stopingu podejścia co do ludzi z zaburzeniami psychicznymi, a nawet dzięki niej miedzy innymi wiem jak pomóc osobie, która ma problemy. Przydało mi się to gdy moja koleżanka zaczęła przejawiać dziwne skłonności i zachowania destrukcyjne. Udało mi się ją nawet nakłonić do wizyty u specjalisty i powoli odzyskuje równowagę. Po zobaczeniu tego filmu na jej kanale nie pojawił się u mnie gniew na to wszechogarniające "regresywne lewactwo" a smutek, że w sumie teraz może być tak, iż będzie postrzegana tylko przez pryzmat tego jednego filmu. Mam jedynie nadzieje, że ludzie zapoznają się jej twórczością bardziej wnikliwie i zainteresują się tym w jaki sposób mogą pomagać osobom z zaburzeniami psychicznymi.

Trzymaj się Carrioner, ciesze się, że punktujesz tego typu filmy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57529.75
ETH 2571.57
USDT 1.00
SBD 2.44