CSS Movie Application - Daily Video Tutorial

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Today, I'm gonna be showing you how to create movie application interface design in CSS.
I'll give practical training lessons every day. I'll also include the program lessons that can be found in Internet but there aren't in Turkish. The language of lessons will be Turkish but don't worry about it. Because the lessons are practical, you will see the result of every process I have done on the screen. You'll learn by doing this with me without language requirement.

My video is at DLive

Sort:  

Başkan eline sağlık, Türkçe hazırlanmış "css" derslerine ihtiyacı olan o kadar çok insan var ki, bu yapmış olduğun çalışma Steemit kütüphanesinin en nadide yapıtlarından biri olmaya aday.
Tabi bunları söylerken, senin bir eğitim serisini yapacağını umarak ve düşünerek söyledim.
Devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.
Elinize sağlık.

Tane tane ve yönlendirici bu yorumun bana ilerisi için şevk ve azim verdi. Tabiki emeğimizin sizlerce takdir edilmeside ayrı bir keyif. Teşekkürler...

Rica ederim, gerçekleri söyledim. Kolay gelsin

Senin ilk videon olurda ben yorumsuz mu birakirim :)

Teşekkürler başkan senden de zaten böyle bir jest beklenirdi. Sağolasın...

Utopian dan sonra burada da faaliyet göstermen harika olmuş. Devamı da gelecektir diye bekliyorum

Teşekkürler...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62323.35
ETH 2639.07
USDT 1.00
SBD 2.56