Playing Fortnite ! [SteemGC][FaceCam]

in #dlive6 years ago

Thumbnail

I am playing Fortnite ! I am a little noob player :D I hope you enjoy it.

My live stream is at DLive

Sort:  

Zevk alıyor musunuz şu oyundan ya

Selamlar dostum :) İyi yayınlar.

Ben oyun oynamıyorum. Aynı zevki kitaplardan aldığım için onlarla idare ediyorum. :) Fakat hepsi hakkında bilgim var ve takip ediyorum.

Ninja'yı takip edebilirsin, çok iyi oynuyor bu oyunu. Hatta en iyi oynayan o diyebilirim. Mekanik konusunda çok geliştirmiş kendini.

Dostum ben çıkıyorum. İlgilenmem gereken şeyler var. Sana iyi oyunlar, iyi win'ler! Ninja'ya da bak kesin.

İyi yayınlar kolay gelsin hocam

Selam skyfor iyi uçuşlar :)

Fortnite kurdum ama OBS de renkler bozuk çıkıyor laptop kaldrmıyor galiba

Bir ara kurcalayacağım, şimdilik balığa devam :)

Bugün çok zayıftı, gece tekrar deniycem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62579.42
ETH 3010.71
USDT 1.00
SBD 3.42