Daha da bana Kimse Dlive Demesin !

in #dlive6 years ago (edited)

DLIVE.png
İyiydik,hoştuk ama @DLive harbi sen dalga geçmeye başladın. Sakın bana deme ki yok yayın kalitesi,yok getirdiğin aksiyon, izleyici, yok tırt yok pırt. Tırt pırtı son haftalarda sen yapıyorsun zaten! Takımınız bu konuda tamamen çöp ve yandaş (1-2 istisna kişi hariç). Yoktan var olan elemana ( hiçbir aksiyonu yokken) günlük oylar (zamanında çok hak yediniz bu konuda unutmadık), HZ YAsuo denen velede %100 oy atmalar ananıza sövdüğü halde ,diğer Youtuberları kandırmacalar falan ilk yayından sonra %20 lerle. Aşağıdaki fotoda kendi yorumlarınıza bile %20 oy veriyorsunuz ki bu hazmedilemez bence yayıncılar için. He dersen ki @DLive , hiç upvote vermesem nabacan,umrumda değil. SBD SBD iken ben Utopian adminine bana yazdığı cevabı kendi çalışmasıyla yüzüne vurmuş,banlanmış ADAMIM! Ya hiç UP vermeyin insanlara ya da kandırmayın milleti. Ana bacı söven velede %100 yağdırırken,DLivestar %60 alıyor ama mutlular,neden,çünkü koyun. Burada elindeki imkanla para kazanmaya çalışan insana da değer verin. Sizi bu sallamadığınız tayfa kurtarır, Yasuo ya da akran, arkadaşlarınız değil! Bu lafımı da not al @DLive. Beni istediğin kadar downvote yap ama insanların hakkını yeme,herkes yalaka değil, olamaz!.. KİMSEYE ADALET SAĞLAMIYORUM, AZ ADAM OLSUN,DELİKANLI OLSUN YAZSIN HERKES! Susmayla,sürü psikolojisiyle olmaz bu işler. Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar,umurumda mı , hayır!

DLIVE.png

Sort:  

Thank you for being a member of @dlivecommunity!


Want to become a member of @dlivecommunity?

Either send 1 STEEM for a 30 day membership or delegate 60,000 VESTS for a lifetime membership!
NEW: Join our curation trail on SteemAuto with at least 50% voting power to become a member for free!

Be sure to join our Fanbase!

Be sure to use #dlivecommunity on your streams for an upvote from @dliveupvote

Disclaimer:

@dlivecommunity is a community project built to help streamers navigate their way through @dlive and the overall Steem ecosystem. We are not affiliated with @dlive.

tamamen katılıyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87