Bitcoin Technical Analysis (And Some Cyriptocurrencies) [07.03.2018]

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Selam arkadaşlar;

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve değerlendirmeler Yatırım Danışmanlığı Kapsamında DEĞİLDİR. Yapmış olduğum analiz ve değerlendirmeler teknik verilere dayalı eğitim çalışmasıdır.

  • Teknik analiz ile ilgili sorularınızı ve eleştirilerinizi yorum olarak yazmanız beni mutlu edecektir.

The investment information, comments and evaluations contained herein are NOT IN Investment Advisory. The analyzes and evaluations I have made are based on technical data.

  • I would be happy if you write down your comments about technical analysis.

My live stream is at DLive

Sort:  

hocam kolay gelsin iyi yayinlar

güzel bir yayın emeğinize sağlık

market hacmi çok düştü tedirgin olan yatırımcı çıkıyor

düşünce değil satınca kaybedersin

satsınlar ben alıyorum sattıklarını yabancıya gitmiyor

hocam iyi yayınlar, paralar mint yatırdım ne düşünüyorsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.36
ETH 3076.90
USDT 1.00
SBD 3.81