League of Legends - Silver to Gold Part #16 - Had Very Little - Dliver

in #dlive6 years ago

Thumbnail

League of Legends - Silver to Gold Part #16 - Had Very Little - Dliver

Hello friends I am Yavuzhan 21 years old. I started steemit and dlive with my brother's advice. My favorite games are LoL and CS: GO. I usually like to play mmorpg, fps and moba games more.

League of Legends
League of Legends Stream
Professional Stream
Vote Alert
Green Screen Effect

My live stream is at DLive

Sort:  

iyi yayınlar kolay gelsin

İyi yayınlar bıyıklı reyis bugün kaç tane 1. İlk geliyor😂😂

Takılıyorum ya,ben gelirsem fidleriz işte bana katılırsın ondan dedim :D

Sesli güldüm :D Tamamdır ben geçiyorum yayına,ayaarla oynayalım bir ara :D

Bıyıklara kurbannn😂😂

İyi yayinlar reiss naber

SElam kolay gele. Bende geleyim beraber fidleyelim diyecem ama pc şişti kaldım ROS'da :D

ormaaaancı canım ormancı :D

ormanın kralı aslan değil. Ormanın kralı Yavuzhan :D

İyi yayınlar Yavuzhan bol şanslar

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66646.40
ETH 3314.59
USDT 1.00
SBD 2.69