You are viewing a single comment's thread from:

RE: Broń i więcej o pre-order Battlefield 5

in #dlive6 years ago

Nie mam zamiaru zmieniać twojego zdania ale aby to zmniejszenie dostępu zadziałało to wymagało by to szerszego porozumienia bo co z tego jak my nie mamy broni jak wyznawcy religii ,,pokoju" ją mają. Co do argumentu z służbami to może u ciebie policja przyjeżdża szybko gdy jest potrzebna u mnie miejska miała wyjebane na zgłoszenie (dresy kopały mi w drzwi i chciały bym im dał hajs na wóde i ćpanie, bo jak nie to wpierdol) a na powiatową to lepiej nie dzwonić, więc zostało mi czekać za drzwiami z pałką (drzwi tylko lekko pękły a teraz mam metalowe). Wracając do powiatowej to do tych chujów bym nigdy nie zadzwonił, oni mają w zwyczaju miec wyjebane na bandytów, jak nie chcesz przyjąć mandatu to ,,podpisuj albo gazem po oczach" mój znajomy z liceum miał tak, nie podpisał więc dostał gazem a kilka tygodni później miał tak że idąc sobie ulicą to jeden z nich wybiegł z radiowozu, zajebał mu pałą w plecy i wrócił do radiowozu. Inna sytuacja to jak była afera że jakiegoś nerda pobili i dręczyli na komendzie by się przyznał do nie swoich przestępstw a gdy to wyszło to tym śmiecią się nic nie stało. więc policja wymaga naprawdę dużo pracy. Jak na razie mi też nie jest potrzeby większy dostęp do broni wystarczyło by jakbym mógł spuchnąć morde komuś kto próbuje mnie napaś poza domem (bo obecnie można wpierdolić tylko przy włamania a poza domem to jesteś na łasce sędziego bo są przypadki że skazują dziadka co jebnie złodziejowi co nu portfel wyszarpuje) dopiero jakby za zachodzi zrobiła nam się emiraty europy to by można zwiększyć bo ja sam bym nie chciał by te seby z IQ karalucha miały broń.

Sort:  

Czy ty normalny? W naszym kraju wyznawcy Islamu mają broń palą? Co ty bredzisz teraz?
Z ideologią nie walczy się bronią palną. zafiksowałeś się na broni i nie rozumiesz o czym mówię.
Tak dla obrony koniecznej, NIE dla łatwego dostępu do broni palnej. To jest łatwe narzędzie do uśmiercania na odległość nawet dużej liczby osób. Dosłownie ruch palca. Prawda jest taka, że społeczeństwo jest zbyt głupie i zbyt emocjonalne i im łatwiejszy dostęp do broni, tym chętniej z niej skorzystają jak jest pod ręką. Tak po prostu jest.

Ty nie rozumiesz że dopiero po pojawianiu się zagrożenia chciałbym dostępu do broni,wyznawcy religii pokoju mają dostęp (nielegalny) w krajach zachodnich z miesiąc temu słyszałem jak zajebali w budynek z wyrzutni rakiet więc jak by u nas miał być taki burdel to dopiero wtedy lepsze by były nawet polaki zwierzaki z bronią.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62647.38
ETH 3335.62
USDT 1.00
SBD 2.46