You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tłumaczę feministce FEMINIZM | RE: Tłumaczę korwinistom FEMINIZM

in #dlive6 years ago

Jak tylko zobaczyłam jej filmik, to od razu weszłam na dtube sprawdzić czy ją wyjaśniłeś XD Jako kobieta popieram tylko i wyłącznie pierwotny feminizm, który dążył do równouprawnienia. W obecnym świecie nigdy nie powiem że jestem feministką, ponieważ obecny ruch feministyczny nie ma z feminizmem nic wspólnego. Lewicowcy dążą do unifikacji na każdym poziomie, nawet wmawiając że kobieta i mężczyzna niczym się nie różnią. Co w tym złego że ludzie się od siebie różnią w zależności od rasy, płci itd, dlaczego zauważenie tego jest tak piętnowane? Mężczyzna jest lepszy na jednej płaszczyźnie, kobieta na innej. Co w tym złego? W społeczeństwie właśnie o to chodzi żeby każda jednostka robiła to, w czym jest najlepsza. Jestem kobietą, czyli według tej pani należę do "grupy dyskryminowanej", ale jakoś nie czuję się dyskryminowana. Czesto przebywam w Japonii gdzie spotkało mnie kilka sytuacji dyskryminacji na tle rasowym. I co, mam teraz chodzić po ulicach i krzyczeć że dyskryminacja? Wyjebane. Szowinistata czy rasista znajdzie się wszędzie. Kura domowa? Ja np nie chcę mieć dzieci i nie chcę być "kurą domową" więc nią kurwa nie jestem. To jest mój wybór. Inna kobieta może chce mieć dzieci, i nic mi do tego. Lewacy uwielbiają wpieprzać się w życie innych i nie mówię tu tylko o feminazi.

Sort:  

I najgorsze jest jak mimo różnorodności choćby osobowości, poglądów bądź czego innego(w końcu każdy jest inny), to wrzuca się często do jednego wora...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58068.07
ETH 3133.85
USDT 1.00
SBD 2.44