You are viewing a single comment's thread from:

RE: O Śmierci Randoma XXXTentacion

in #dlive6 years ago

Ludzie umierają to jest normalne,ale.. carrii mówienie o osobie,która nie żyje "sram na nie go" jest trochę moim zdaniem nie na miejscu według mnie ;/ rozumiem twoje podejście. Nie znam to wyjebane jajca :) ale słowa "mam to w dupie" Wydaje mi się,że mówienie o zmarłym publicznie w takich sposób jest nie fair wobec rodziny,bliskich czy fanów,dla których jest to wielka strata. To co mówisz raczej jest dla większośći widzów oczywiste i zrozumiałe tylko według mnie słabe jest to,że w taki sposób dobierasz słowa.. dla mnie jest to nie na miejscu używania takich słów PUBLICZNIE o zmarłej osobie,której się nie znasz :) Pewne jest to,że film nie miał na celu obrażenia,urażenia muzyka,ale mogłeś darować sobie taki sposób mówienia :PP zamiast zwyczajnie dobrać słowa do tematu ;p PS Na luzie ten kom czytaj ;p mi się nie podoba jakie słowa użyłeś :) co do przekazu zgadzam się i nie mam o co się przyjebać :D Pozdro

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58615.18
ETH 2559.55
USDT 1.00
SBD 2.52