Sort:  

Sila argumentu tu kurwa debilu jebany idioto jaki jest twoj argument skoro przyeszedles i mnie zminusowales pierwszy bez powodu. Nowego uzytkowniak bez reputacji z kretesem skasowales od tak i nowisz o argumentach ??? Za moich czasow mial bys juz polamane rece i niendotknal bysnwoecej klawiatury ze strachu... ale ty masz jeszcze tupet przyjść się wybielac i na mnie winę zalać. Jak żyje nie spotkałem takiej kurwy. Dostaniesz odemnie jutro wideo w prezencie

Podobno ma być druga edycja gali Fame MMA. Zapraszam, chętnie podejmę rękawice. Chociaż nie zapomniałem w tym sporcie trzeba mieć honor żeby walczyć.

A poza tym jak byś przegrał to powiedziałbyś, że nikt ci nie powiedział jak się powinno walczyć i jakie są zasady w klatce.

Szkoda...

Jesteś mistrzem.manipulacji i wybitna perfidna kurwą zresztą widać to po twoim frajerskie pysku i gownianym kontrakcie zapierdalanym z Internetu. Fame mma buahahahahah no to pokazałeś teraz swój poziom zainteresowań. Oflagowales mi kanał bez powodu o muzyke pierwszy. Dostałeś w zamian flagi i twój ból dupy właśnie widać... Ty nie ruchales jeszcze A nic się chcesz i tak byś nieprzyjaciel tylko piszesz pod publikę wypociny i myślisz że jesteś fajny. Zaklamany hipokryta ani raz nienodpisales na mój argument że zacząłeś pierwszy flagowac ale odpisujesz się nadal swoje populizm. Zwykły kurwa leszcz internetowy. Podaj adres a nie jakieś mma pod publikę jak i taknsoe nienzjawisz

Ok chcesz argumenty, posty, które ci oflagowałem
1 - spam, nic nie wnoszący post
2 - spam, zły tag nadrzędny
3 - clickbait
4 - zbyt duża ilość tagów, upvotowanie swoich własnych nic nie wnoszących komentarzy

Teraz czekam na TWOJE rzeczowe argumenty i wyjaśnienia flagowania moich 40 materiałów.

Sprowadzając dyskusję do twojego poziomu #nsfw
to jeśli nie odpiszesz to jesteś jebaną kurwą bez honoru śmieciu pierdolony.

To są argumenty Żeby kogoś minusowac????? Ty jesteś taki pierdolniety czy udajesz takiego idiote tylko????? No przeirz rece opadaja. Skoro to są twoje argumenty na moje posty to twój cały profil przy tym to jest jedno wielkie gowno wielkiego spamu zajebanegocz netu nic więcej jak Start w równa totalnie nic nie wchodzącego. Jesteś tak pierdolnieta zawistna kurwa że poprostu brak mi slow. Olfagowales mnie piereszy bo jestes zwyklym frajerem z bolem dupy ze ktos cos potrafi oprocz komentowania pilkarzy i goer a jalcdostales spowrotem to samo tocsienpoplakales jak male dziecko. Poczekajnwroce za kilka dni z troszke wiekszym powerem to soe pobawimy wtedy w flagi ty zaklamany jebany klamco

Ty cwelu jebany nie edytuj postów i poczekaj może minutę aż odpisze. Kurwą to jesteś hipokryto tylko ty z bólem zupa na. Ci powie kurwa bez honoru wielki honorowy jebany łeb. Idź i flaguj teraz cały Polski rap bo to był twój pretekst teraz nagle sobie wymyśliłaś argumenty że moje posty nic nie wnoszą.kpina bo skoro moje nienwnosza nic to co wnoszą twoje oprocz twojegocprawiczego pyska i farmazonow ?????

  1. blockchain jest transparentny i nawet po edycji komentarza czy posta jesteś w stanie zobaczyć jego pierwotny wygląd
  2. nie edytowałem tylko otworzyłem go by skopiować do innego twojego komentarza
  3. nadal czekam na twoje wypunktowane argumenty (napisane składnie i poprawnie) powodów flagowania moich postów
  4. nie rozumiem argumentu o rapie. Tak swoją droga to sam od wielu lat słucham rapu więc możesz być pewny, że nie dostajesz flagi za muzykę jaką tworzysz
  5. naprawdę sądzisz, że ten post jest wartościowy i nie jest spamem?

Tu poprostu jesteś wybitna zwykła kurwa i to taka najgorsza gnida co tylko potrafi szkodzić innym nie widząc swoich błędów. Od tego posta się zaczęło twoje flagowanie. Co zabolało cię???? Piekny top critical mass z mojego sklepu o czymckurwa nie masz pojęcia i tylko zwykła dziwka może takie coś oflagowac. Widać że nie ruchales że nie masz życia i zyjesz wirtualnie jak cię zdjecie kurwa jebane zdjęcie pięknego topa zabolało. Ty kurwa chuju uhoduj 1 gram to mozesz mówić czy to coś wnosi czy nie bo podjazdu nie masz frajerze do mnie nawet. Spierdalaj już nienodpisujenci bo jesteś manipulatorem jebany napewno z kodu. Jak cię zobaczę na moim nowym kanale z choćby 1 momentem czy flaga to przysięgam że Cię znajdę i polamie Ci palce i wypierdole wszystkie żeby że się oduczysz Kurestwa bo w tym lesie nic cię te krasnoludki nie nauczyły. Nara jebany pisz sobie tam dalej ja mam cie w dupie zjebie wielki kurwa intelektualista bezkontentowiec. Się zastanownkurwo następnym razem 2 razy zanim komuś spierdolilas cały kanał bo miałeś kaprys

Jak podasz link to bardzo chętnie odwiedzę twój nowy kanał.

PS.
Szanuję za rzeczowe odniesienie się do moich argumentów i za wyjaśnienie powodu oflagowania moich 40 prac. A jakby zliczyć łącznie to pewnie ze 100 wpisów by się znalazło

Ale cytując klasyka

Zaklamany hipokryta ani raz nienodpisales na mój argument

Posłuchaj ty jebana frajerska kurwo gdyby nie Ty nic by nie bylo bo ty to wszystko zaczoles swoim minusowaniem mi filmów . Nie mialem nawet zadnego plusa tylkoxtwoje minusy bo co ??? Co cie kurwo zabolalo w muzyce no powiedz ze Oflagowales mi kanal pierwszy bez powodu ????? I jak ci napisalem komentarz ze jestes pala to z kolegami przyszedles i jeszcze na mnientu cisniecie ??? Sila bo z takimi frajerami tylko sila mozna. Boli dupsko ze ktoś ma kontent a nie jak twoj z dupy komentowanie gier i innego gowna doxktorego nawet palcem nie kiwnales bo bic nie potrafosz zrobix w zycou oprocz oceniania negatywnie innych. Wypierdalaj stad jebana parowo

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59220.04
ETH 2316.03
USDT 1.00
SBD 2.51