Hearthstone Ranked Games!!

in #dlive7 years ago (edited)

Thumbnail

I'm new Streamer. I would really appreciate if you would tell me if there is any problem with the audio or the video and also feel free to suggest anything!

Enjoy the stream!!

My live stream is at DLive

Sort:  

teşekkür ederim :)

Saç sakalın maşallahı var :D

hahah kestirmeyi sevmiyorum ben :D

benim üniformalı olduğu için kestiriyorum malesef :D

Senin üniversite üniformalı mı :D

Selamlar, iyi yayınlar

Teşekkür ederim bir ara beraber de oynayalım :)

iyi yayınlar hocam kolay gelsin :)

size de sağolun :)

hepiniz hoşgeldiniz iyi seyirler :)

Ben izliyorum

hah eyvallah müdür :D güzel oyun ya sen de başlasana

iyi yayınlar

Teşekkürler hocam sağolun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62416.00
ETH 2447.19
USDT 1.00
SBD 2.62