Dawid Hallmann: My wiemy

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

"My wiemy" to utwór, w którym wykorzystałem nagranie ostatniego publicznego wystąpienia gen. Władysława Andersa z okazji 30. rocznicy zbrodni katyńskiej. Kawałek ukazał się na dwupłytowym muzycznym hołdzie pt. "Pamiętaj KATYŃ". Oprócz mnie w projekcie udział wzięli: 1920, Cold Fusion, Infantry, Lord Kula, Graphite, Schattenspiel, Verney 1826, Anakoret, Ludola, Sarmatia, La Derniere Attaque, Lonsai Maikov, Gregorio Bardini, Panic Bedroom, Darmstadt 1313, Dębowy, Kraschau, Bloodsoil, Rosarium^2, Stricta Doctrina i Nawia.

My video is at DLive

Sort:  

Wszystko fajnie, mam pytanie, dlaczego nie dajesz Tagu #pl-muzyka

Bo mi zabrakło. DLive z automatu daje 3: dlive, dlive-video, i music. Ale w sumie teraz wpadłem na pomysł, że mogę edytować i zmienić music na pl-muzyka ;)

Dobry pomysł, a z Tagu music, nie zniknie Tobie ten post?

Na Steemicie zniknie, ale na DLive nie (nie wiem dlaczego, ale zmiana na DLive wymaga osobnej edycji na tym serwisie).

To sam musisz zdecydować który Tag wybrać

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63026.81
ETH 3462.43
USDT 1.00
SBD 2.51