Forgotten songs: Sztandary polskie w Kremlu

in #dlive6 years ago

Thumbnail

PL: Sztandary polskie w Kremlu - XIX-wieczna pieśń o polskich sztandarach zdobytych przez Moskwę podczas powstania listopadowego 1830. Pieśń była śpiewana podczas powstania styczniowego (1863–64).

ENG: Sztandary polskie w Kremlu - a forgotten song from XIX century about Polish banners gained by Moscow during the anti-Russian uprising 1830. The song has been sang during the January Insurrection (1863–64).

My video is at DLive

Sort:  

Skąd bierzesz teksty tych starych pieśni? Zostały jakieś śpiewniki?

Tak. 2 posty temu pisałem o tym :) Wpisałem kiedyś w Google fragment piosenki, którą usłyszałem od lirnika z Haczowa. Odnalazło mi go w Google Books. Tym sposobem trafiłem na kilka śpiewników z XIX wieku zeskanowanych przez amerykańskie biblioteki.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63612.81
ETH 3487.67
USDT 1.00
SBD 2.50